Weer thuis - Reisverslag uit Vught, Nederland van Dianne Schellekens - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Vught, Nederland van Dianne Schellekens - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Ivo en Dianne

Blijf op de hoogte en volg Dianne

31 Januari 2013 | Nederland, Vught

We zijn weer thuis.
Maandag hebben we nog een mooie middag in Delhi gehad. Vooral de Qutub Minar was heel bijzonder: een islamitische toren van 72 meter hoog en een ijzeren pilaar van zeker 1500 jaar oud. Bij de Delhi Gate barstte het van de verkopers. Wouter heeft er een ongewilde henna tekening op zijn hand aan overgehouden. Dianne vond nog een natuurstenen ei voor de verzameling van haar moeder. En als ultiem hoogtepunt van de vakantie (grapje) bezochten we het spoorwegmuseum: ook hier kan nog veel verbeterd worden aan de presentatie. Dianne en Ivo hebben nog wel een rondje met de trein meegereden.
Op het vliegveld ontmoeten we Cees, Hannie, Cis en Nellie weer. Leuk op ze weer te zien!
De vlucht naar Dubai heeft vertraging. Maakt niet uit, want we hebben tijd genoeg voor onze vlucht naar huis vertrekt. We slapen wat op het vliegveld van Dubai en tijdens beide vluchten.
In Amsterdam worden Peter, Wouter, Cis en Nellie welkom geheten door familie. Ze gaan met hen mee.
Cees, Hannie, Dianne en Ivo nemen de trein en zien in Den Bosch Ben en Rieky.
Het echte einde van een mooie vakantie.
Dank voor iedereen die meegelezen heeft. We hopen binnenkort een keer op een andere site foto's te kunnen laten zien, want dat is er met de trage internetverbindngen in India niet van gekomen.

• 01 Februari 2013 - 10:42

Peter (één Van De Medereizigers):

Ivo en Dianne,
    Hartelijk dank voor de tijd en energie die jullie in deze dagelijkse verslagen hebben gestopt. Ik heb van heel dichtbij mee mogen maken dat dit lang niet altijd gemakkelijk was.
    Ik heb enorm van deze reis genoten, mede dankzij jullie!
    Ik hoop nog lang met jullie, al dan niet voor IMCN, samen te werken.
    Lieve groetjes, Peter

• 04 Februari 2013 - 14:03