Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Dianne Schellekens - WaarBenJij.nu Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Dianne Schellekens - WaarBenJij.nu

Dubai

Door: Ivo en Dianne

Blijf op de hoogte en volg Dianne

25 Januari 2016 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

We worden bij het hotel opgehaald, om 6 uur. Swapan is er weer bij! Met al onze koffers op naar het vliegveld. Het is niet druk op de weg. Dag Kolkata!
Op het vliegveld gaat het best goed, al storen de dames zich er aan dat de heren beter en sneller behandeld worden. Op tijd vertrekken we naar Dubai. Peter weet weer een plekje voor zijn lange benen te regelen.
In Dubai worden we opgehaald door Allen Gerrard: een Nederlander die in Dubai woont. Hij brengt ons naar ons hotel: Pearl Marina Hotel Apartments, vlak bij zijn eigen woning. We gaan bij hem lunchen: heerlijke boterhammen met worst, kaas of hagelslag. Wat een genot.
Hierna gaan we Dubai bekijken. We bezoeken de Palm eilanden en het Atlantis hotel hierop met een mooi aquarium. Daarna naar de Dubai Mall met de Burj Kalifa. We zien verschillende keren een voorstelling van een waterballet: vooral omdat we er blijven eten en dit goed kunnen zien. Dan terug naar het hotel. Dianne, Ivo en Emma hebben een studio met 2 tweepersoons slaapkamers met ieder een eigen badkamer, dan nog een zitkamer en een grote keuken. We slapen goed.