Weer thuis - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Dianne Schellekens - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Dianne Schellekens - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Ivo en Dianne

Blijf op de hoogte en volg Dianne

26 Januari 2016 | Nederland, 's-Hertogenbosch

We hadden de vorige avond al afscheid genomen van Peter, Rieky, Rien, Margreth en Miriam. Nu gaan we echt weg. Om 6 uur staan we beneden voor het hotel en nemen we een taxi. Om 8 uur zitten we op het vliegveld in een bus naar het vliegtuig. We hebben ons ontbijt op het vliegveld op. We gaan naar huis. In Brussel worden we opgehaald door Lizet: erg fijn! We brengen Emma naar huis en gaan dan zelf naar huis. We zijn weer thuis.

• 27 Januari 2016 - 17:31

Jeanne:

Fijn dat jullie weer thuis zijn. Veel ervaren en beleefd en er zijn waarschijnlijk nog vele verhalen uit te wisselen. Even maar landen en daarna gaan we elkaar vast ontmoeten.
    Hartelijke groeten Jeanne

• 27 Januari 2016 - 20:25

Jos M:

Fijn dat jullie er gezond en wel weer zijn!
    We zien elkaar snel.

grtz Jos

• 28 Januari 2016 - 12:25

Jacques:

Fijn dat jullie weer gezond en wel thuis zijn.
    Groetjes J&J en tot ziens tijdens DMC-eetclub

• 28 Januari 2016 - 12:34

Gelske De Vries:

Wat een actieve reis en wat hebben jullie veel goede 'zaken' gedaan. Geweldig en vanaf hier een dikke welverdiende knuffel.

• 30 Januari 2016 - 23:06

Eus:

Wat een reis! Indrukwekkend.
    Er is veel gerealiseerd in de loop der jaren. Goed om te lezen dat al het geld goed terecht komt.
    Zo te lezen is het niet alleen een vakantietripje geweest.
    Prachtig om te lezen dat scholing, gezondheidszorg en micro-crediet steeds beter wordt.
    Heel herkenbaar de drukte, stank loslopende koeien. Maar ook de kleuren, bloemen en tempels.
    Ik wil graag een keer foto's komen kijken en meer over de organisatie horen.
    Liefs, Eus

• 31 Januari 2016 - 13:23

Dianne Schellekens:

Ha Eus,
    Het was vooral een werkbezoek om voor de stichting te kijken of de middelen goed benut worden. Over een tijdje organiseren we een presentatie over het werkbezoek waar we uitgebreid ingaan op de organisatie en we foto's en filmpjes laten zien.
    Je krijgt een uitnodiging!
    Groeten Dianne