Check Check dubbel check - Reisverslag uit Vught, Nederland van Dianne Schellekens - WaarBenJij.nu Check Check dubbel check - Reisverslag uit Vught, Nederland van Dianne Schellekens - WaarBenJij.nu

Check Check dubbel check

Door: Dianne Schellekens

Blijf op de hoogte en volg Dianne

06 Januari 2016 | Nederland, Vught

De koffer, rugzak en handbagage staan ingepakt klaar. Peter Thijssen, voorzitter van IMCN en Ivo Kuijlaars, de secretaris hebben de groep keurig ingecheckt en we zitten bij elkaar in het vliegtuig. Goed geregeld.
Ivo en mij hebben nog niet al onze kilo's benut maar ik ga er vanuit dat we van zijn 8-en dat wel vol krijgen. Er gaan een heleboel gebruikte brillen mee. en die hebben we over iedereen verdeeld.
Het is voor Ivo, Miriam en mij de tweede keer dat we gaan, Peter gaat voor de derde keer en Rieky zeker al voor de vierde keer. Rien, Emma en Margreth gaan voor de eerste keer.
Er stond vandaag een prachtig artikel over onze reis in Het Klaverblad. Nu moeten we wel weg. ;-)

• 06 Januari 2016 - 16:48

Hester:

Goede reis, goed werk doen en mooie ervaringen en verhalen mee terugbrengen!

• 06 Januari 2016 - 18:29

Annelies:

Goede reis en ook veel plezier!

• 06 Januari 2016 - 19:12

Jos M:

Hoi Ivo en Dianne - en natuurlijk ook alle anderen. Heel veel succes en plezier, doe veel goed werk en kom aub gezond en wel weer huiswaarts over een paar weken. We denken aan jullie!
    grtz Jos

• 06 Januari 2016 - 23:45

Marleen En Frans Hommel:

Een heel goede reis allen met mooie belevenissen en hoogtepunten !