De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Dianne Schellekens - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Dianne Schellekens - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Door: Ivo

Blijf op de hoogte en volg Dianne

08 Januari 2013 | Nederland, Nederland

Morgen is het dan eindelijk zo ver en gaan we via Dubai naar Kolkata (wat we toch nog vaak Calcutta noemen). We zullen op het vliegveld afgehaald worden door Swapan; de bouwmeester van IMCN, die er hard aan gewerkt heeft om de polikliniek in Chakberia gereed te hebben voor onze komst.
Vorig jaar hebben we vanuit IMCN (www.imcn.nl) 2 optredens verzorgd met 2 koren en een orkest en hebben we (met steun van Wilde Ganzen) het geld voor een polikliniek en een ambulance kunnen realiseren. De opening van deze kliniek in Chakberia gaan we meemaken op dinsdag 15 januari.
Daarvoor is er zondag een kinderfestival met ca. 3.000 moeders en kinderen en hopen we mee te helpen aan deze leuke dag.
Eerst gaan we kennis maken met de drukke stad Kolkata en de armsten van de armen die we vanuit Nederland proberen te helpen. Daarover hopen we jullie snel iets te kunnen melden.
We blijven een week in Kolkata en daarna gaan we backpacken via Varanasi en Agra naar Delhi. Samen met de indrukken die we opdoen in Kolkata zal het ongetwijfeld onvergetelijk worden. We hebben we samen veel zin in.

• 09 Januari 2013 - 07:13

Jinan:

Live buren,

veel plezier en kom veilig weer terug.

Groetjes,
    acterburen

• 09 Januari 2013 - 14:33

Rob Visser:

Beste reizigers,

Met nog onze reis naar Myanmar nog vers in het geheugen zijn Astrid en ik toch jaloers op jullie reis naar Kolkata. Na de geboorte van onze kleindochter, verwacht medio de maand, zullen we onze dochter toch nog maar eens onderhouden over een betee gezinsplanning in relatie tot de agenda.
    Veel plezier en neem af en toe rust om de indrukken van een hektisch India te laten bezinken.

groeten, Rob en Astrid

Tags: imcn