Vertrek naar Caen 29 juli 2021 - Reisverslag uit Bretteville-sur-Odon, Frankrijk van Dianne Schellekens - WaarBenJij.nu Vertrek naar Caen 29 juli 2021 - Reisverslag uit Bretteville-sur-Odon, Frankrijk van Dianne Schellekens - WaarBenJij.nu

Vertrek naar Caen 29 juli 2021

Door: Dianne Schellekens

Blijf op de hoogte en volg Dianne

29 Juli 2021 | Frankrijk, Bretteville-sur-Odon

Dit jaar is het spannend. Kunnen we inderdaad naar Ierland of gooien de oplopende Corona besmettingen roet in het eten. Gelukkig niet, we kunnen op pad met de corona check app op onze mobiel. Voor Frankrijk nog een formulier ingevuld waarin we ieder voor zich verklaren geen Corona te hebben. Voor Ierland online een formulier waarin we aangeven waar we verblijven. Even na 9 uur vertrekken we uit Vught. Op weg naar Caen waar we overnachten. De fietsen achterop de auto volgen ons braaf. Het gaat voorspoedig, geen controle aan de grens. Via Antwerpen en Brussel naar Amiens. In Frankrijk wel wat gedoe om een geschikte snelle lader te vinden. We besluiten een stuk nationale route te doen. Dat hadden we beter niet kunnen doen want al snel rijden we in rondjes door wat omleidingen bij Rouen. Ik ben allergisch en heb een zwaardere tablet genomen om het genies en gesnotter te voorkomen. Gezellig voor Ivo want daardoor heb ik een behoorlijk deel van de dag zitten slapen. Rond 21.30 uur zijn we bij ons Ibishotel in Brettesville-sur-Odon vlakbij Caen. Al met al een goede dag. We zijn weer op reis. En een snelle laadpaal staat midden voor het hotel.

• 06 Augustus 2021 - 07:06

Lineke: