Maandag 9 augustus: Murrisk - Reisverslag uit Murrisk, Ierland van Dianne Schellekens - WaarBenJij.nu Maandag 9 augustus: Murrisk - Reisverslag uit Murrisk, Ierland van Dianne Schellekens - WaarBenJij.nu

Maandag 9 augustus: Murrisk

Door: Dianne Schellekens

Blijf op de hoogte en volg Dianne

09 Augustus 2021 | Ierland, Murrisk

We wilden gaan fietsen maar het regende alweer dan maar lezen en afwachten tot het op houdt. Na de lunch zijn we naar Westport gereden en hebben wat boodschappen gedaan. We dronken wat op een terras en deelden een stuk worteltaart. Ik maakte Curry met bloemkool als avondeten. Na het eten klaarde het pas echt op. We besloten nog een wandeling te gaan maken bij Murrisk, tegenover Croagh Patrick. We bekeken het National Famine Monument en de Ruine van Murrisk Abbey. Doordat het vloed was konden we onze ronde niet maken. We liepen daarom terug zoals we gekomen waren. Ondertussen begon het donker te worden en gingen we terug naar de cottage.

• 13 Augustus 2021 - 15:48

Ada:

Jammer dat het niet zulk mooi weer is.

• 13 Augustus 2021 - 17:36

Gemma :

Ach, dat is ons ook overkomen bij het rondje Murrisk